Цікавий світ автомобілів!!!


Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 16.06.2025, 00:44
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title

На початку 1909 року, після правового спору з першими заводами Horch-Werke, Август Хорьх (August Horch) перейменував свій другий автомобільний завод в Audi Automobil-Werke. У середині 1910 року на ринок був випущений його перший автомобіль Audi. Цей автомобіль мав 2,6-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 22 л.с.

Логотип Audi Automobil-
Werke AG зразка 1920 року.
У 1920 році Audi Automobil-Werke AG представила новий торгівельний знак Audi. Відповідно до модного в той час ділового стилю, розчерк Люсіана Бернхарда змінив прикрашену віньєтками емблему Audi.
Тепер уже нова емблема (золоті букви на синьому фоні в овалі) прикрашала радіатори автомобілів Audi. Коли в 1965 році перший Audi післявоєнного часу вийшов на ринок, він мав саме цей торговий знак на правому передньому крилі і на задній частині кузова.


Август Хорьх (August Horch) -
засновник компанії Audi.
Із запуском виробничої лінії NSU в 1977 році додатково як фірмовий логотип був введений шрифтовий знак Audi в червоно-коричневому овалі. З 1982 року фірмовий овал прикрасив також і бічні поверхні крил автомобілів.
У жовтні 1994 року овальний логотип Audi був змінний на комбінацію чотирьох кілець і шрифтового знаку, виконаного тепер червоним кольором.
Після створення компанії Auto Union GmbH в Інгольштадті у вересні 1949 року і початку виробництва в тому ж році мотоциклів і автомобілів для перевезення дрібних партій вантажів в серпні 1950 року почалося виробництво DKW - першого післявоєнного легкового автомобіля Auto Union.
До кінця 1961 року легкові автомобілі DKW проводилися на виробничих площах Rheinmetall-B or sing AG в Дюсельдорфі.





Audi Torpedo type E 1924 року випуску і Audi Imperator 1929 року.

На початку 1970 року почався широкий експорт Audi в Сполучені Штати Америки. Спочатку експорт в США обмежувався моделлю Audi Super 90 (седан і універсал), а також новим Audi 100. З 1973 року до них приєднався Audi 80, який, на відміну від європейського варіанту, випускався і в кузові універсал. Пізніше моделі Audi отримали на ринку США власні позначення: Audi 4000 для Audi 80, Audi 5000 для Audi 100.

Фердинанд Піх (Ferdinand Piech)
на Audi з 1974 року.
Своїм новим народженням марка Audi зобов'язана Фердінанду Піху (Ferdinand Piech), онука знаменитого Фердінанда Порше. Талановитий конструктор, Піх в 1974 році очолив відділ перспективних розробок компанії Audi. Саме він почав роботу зі створення повнопривідних легкових автомобілів Audi.
У цих машинах міць мотора в стандартних дорожніх умовах передавалася на обидві осі автомобіля - передню і задню - в пропорції 50/50. У разі пробуксовки передніх або задніх коліс крутний момент «перекидався» на колеса, що мають краще зчеплення з дорогою. Така схема дозволяла повніше використовувати потенціал мотора.
Трохи пізніше Піх почав з ентузіазмом використовувати алюміній у виробництві автомобілів Audi. Ці прозорливі технічні новації зробили йому ім'я.
Втім, таланти Фердінанда Піха не обмежувалися технікою - не менш сміливі рішення він приймав і в сфері маркетингу. Зокрема, Піх переконав колег в тому, що компанія Audi має потребу в зміні позиції на ринку.
У березні 1980 року стенд Audi на Женевському автомобільному салоні став справжньою сенсацією, завдяки представленому на ньому нового повнопривідного спортивного купе. Вперше легковий автомобіль пропонувався з концепцією приводу, що використався до цих пір тільки у вантажних автомобілях і позашляховиках.


Найперша Audi 100 стала найдорожчою моделлю фірми тазадалатон для
подальшого просування в преміум-сегмент.

Ідея такого легкового автомобіля виникла взимку 1976-1977 років під час випробувальних заїздів на армійському позашляховику VW Iltis. Прекрасна поведінка цього автомобіля при русі по льоду і снігу привела до думки упровадити повний привід VW Iltis в серійний Audi 80. У тому ж році були проведені дослідно-конструкторські роботи, результатом яких і стало створення спортивного купе Audi quattro.

Audi 90 зразка 1984 була призначена виключно для ринку США.
У Європі аналогом цієї моделі була Audi 80.


Система повного приводу Audi отримала фірмову назву quattro. В Інгольштадті зрозуміли, що quattro не просто технічний термін, а самостійний бренд, який може служити «локомотивом» в розкручуванні марки Audi. Надалі на підприємстві навіть було створено окремий підрозділ - Quattro GmbH, яке стало займатися просуванням фірмового стилю Audi: одягу, сувенірів, аксесуарів.
У 1995 році Quattro GmbH освоїло тюнінг моделей Audi, а потім приступило до виробництва спортивних модифікацій автомобілів. Сьогодні найбільш швидкісні і екстремальні версії Audi збираються на заводі Quattro GmbH.
Для того, щоб повною мірою представити публіці переваги автомобілів з повним приводом, Audi почала брати участь в чемпіонаті світу з ралі.
Спортивний дебют Audi quattro відбувся на початку 1981 року на січневому ралі в Австрії. Повний привід quattro провів переворот в світі міжнародних ралі і гонок. У грудні 1982 року було налагоджено серійне виробництво Audi 80 quattro з повним приводом.


Audi Sport Quattro зробила революцію в ралі, довівши найвищу ефективність повного приводу.

Поступово привід quattro став пропонуватися також і для інших моделей Audi. Перемоги в цьому змаганні в 1983-1984 роках дозволили допрацювати конструкцію повного приводу для установки на серійних автомобілях і, що не менш важливо, сформували у потенційних покупців ставлення до Audi як до марки-переможцю. Це був перший крок на шляху звільнення від іміджу «народного автомобіля».
Фердинанд Піх зробив запаморочливу кар'єру в Audi: у 1988 році його обрали на посаду голови правління Audi AG, а в 1993-му він став головою всього концерну Volkswagen AG, біля витоків якого стояв його дід. Піх керував VW аж до 2002 року.


Раллийные успехи Audi Sport Quattro обеспечили рыночный успех серийной модели
Audi 80 quattro, которая также получила фирменную систему полного привода.

На Женевському автомобільному салоні в березні 1990 року Audi AG представила Audi duo, серійний Audi 100 Avant quattro, в якому окрім звичайного бензинового двигуна був встановлений також електродвигун з приводом на задню вісь. При необхідності привід можна було перемикати з бензинового двигуна на електричний. Цей гібридний автомобіль був розроблений, зокрема, для використання у сфері комунального господарства.
У грудні 1990 року був представлений новий Audi 100 (внутрішнє позначення С4), який вперше в історії концерну став пропонуватися також з шестициліндровим V-подібним двигуном. Потужний (174 л.с.) силовий агрегат з робочим об'ємом 2,8 літра був найбільш компактним і легким у своєму класі. Він мав нову систему уприскування палива, яка забезпечувала необхідне високе тягове зусилля при низькому числі оборотів і високу потужність у верхньому діапазоні оборотів.
Однак, незважаючи на повний привід і успіхи в ралі, Audi не могла підкорити вершину світового авторинку і встати в один ряд з BMW і Mercedes. Для вступу у вищу касту було потрібно щось більше. Після того як Піх зайняв посаду керівника концерну Volkswagen, почалося активне перепозиціювання марки Audi.


Вперше в 1990 році Audi 100 отримав потужний і компактний двигун V6.

Спочатку перейшли до роздільного продажу Volkswagen і Audi. До 1993 року автомобілі цих марок продавалися дилерами під одним дахом. Керівництво VW зажадало будівництва окремих торгових площ для продажу автомобілів Audi.
Маркетинг дилерів VW, як і колись, будувався більшою мірою на створенні привабливих фінансових умов для клієнта, а потенційних покупців Audi почали заманювати особливими сервісними пропозиціями. Так, їм надається можливість замовити Audi до свого дня народження в ексклюзивній комплектації. Споріднені марки штучно віддаляються один від одного.
Фіктивне «розлучення» з Volkswagen зажадав від Audi розширення власного модельного ряду. До 1994 року фірма випускала всього дві моделі - Audi 80 і Audi 100. У 1994-му стартувало виробництво повнопривідного седана представницького класу А8. Повний привід значно підвищував стійкість важких і потужних машин, а отже, і безпеку їх сановних пасажирів.
Ринок зустрів автомобіль досить стримано, але своє завдання - «засвітити» марку Audi у вищих колах - А8 виконав успішно.
У 1996 році Audi випустила автомобіль гольф-класу - компактний A3. Розробка машини зажадала не дуже великих витрат, оскільки її збірка проводилася на одній платформі з VW Golf. Зате спортивний дизайн автомобіля, якість опрацювання і виконання інтер'єру ставили машину на сходинку вище, ніж «просто Volkswagen» і наближали її до рівня конкурентів з BMW і Mercedes.


У 1996 році в рамках розширення модельного ринку на платформі
VW Golf була побудована Audi A3.

У 1996 році Audi випустила на ринок модель бізнес-класу А6. За якістю виконання і рівнем оснащення цей автомобіль вже практично ні в чому не поступався лідерам з категорії преміум. Залишалося тільки переконати в цьому покупців.
Боротьба за покупця будувалася на розкручуванні інноваційних технічних ідей. Саме Audi першою застосувала дизельні двигуни на моделях представницького класу. А8 цілих сім років залишалася єдиною в своєму класі моделлю, яку можна було придбати в комплектації з дизельним мотором. Ці двигуни незрівнянно економічніші та екологічно чистіші бензинових моторів. До того ж вони володіють крутним моментом, що створює вражаючий запас «під педаллю газу».


Від конкурентів седан представницького класу Audi A8 відрізняється
кузовом з алюмінію і наявністю повного приводу.

Сьогодні дизельними моторами оснащуються представницькі BMW і Mercedes. Дизельний мотор збирається встановлювати на своїх моделях навіть така відверто спортивна марка, як Maserati. Конструктори Audi першими серед європейських автовиробників стали в масовому порядку оснащувати автомобілі варіаторами - автоматичними коробками передач, здатними передавати обертовий момент від мотора на колеса без переривання потужності. На машинах, обладнаних таким «автоматом», практично не відчувається момент перемикання передач. Ця АКПП називається Multitronic. І в ній не може відчуватися процес перемикання, тому що його просто не відбувається. У Multitronic всього одна «передача» (не рахуючи задньої) з плавно змінним коефіцієнтом.


Компактний міський автомобіль Audi A2 теж мав алюмінієвий
кузов, через що був легким, але дорогим.



І все ж самим розкрученим «ноу-хау» Audi стало використання в конструкції автомобіля алюмінію. У 2000 році Audi першою серед автовиробників випустила повністю алюмінієвий серійний автомобіль А2. Машина вийшла оригінальною і цікавою, але в комерційному плані її чекав провал: сьогодні в Audi не приховують, що проект А2 буде закритий.
Як вважають в самій фірмі, основна причина низьких продажів цього маленького автомобіля - висока ціна. За останні три роки, скажімо, в Німеччині ціни на всі споживчі товари і більшість послуг виросли мінімум у два рази, і молодь - основна категорія, на яку розраховували розробники А2, - просто не може дозволити собі покупку такої машини.


Audi TT стала справжньою революцією в світі дизайну і
миттєво перетворилася в сучасну класику.



Зараз ніхто з світових автовиробників не використовує «крилатий метал» так широко, як Audi. У модельному ряду фірми з'явилася повністю алюмінієва А8 - новий автомобіль представницького класу. Важко сказати, як складеться доля цього продукту: поки, наприклад, на російському ринку за обсягом продажів нова А8 значно поступається конкурентам.
За десять років, що минули з 1995 року, коли Audi вийшла в категорію престижних автомобілів, оборот компанії виріс з 8,5 млрд євро до 22,6 млрд. Технічні інновації, перемоги на ралі, використання «крилатого металу». План Фердинанда Піха вдався.
Через багато років Audi знову зіткнулася з проблемою браку моделей у своїй лінійці. Німецькі конкуренти давно вже пропонували покупцям відразу кілька позашляховиків, коли у Audi був лише кроссовер Allroad. Проблема була вирішена кардинально в 2005 році, коли на світ, потрясаючи підлоги і стіни, викотився велетенський позашляховик Q7. Об'єднавши платформу Volkswagen Touareg і елементи седанів A6 і A8, він миттєво завоював популярність серед забезпечених покупців: скромних версій Q7 заплановано не було. Злегка запізнившись з випуском позашляховика, Audi відразу на крок обігнала багатьох конкурентів.


Рекламний лозунг Audi, присвячений Q7, досить скромний: «Він прийшов, щоб
взятисвоє». Позашляховик не тільки взяв своє, але і відібрав чуже.

Але випуск потужного джипа не вирішив проблему цілком. У лінійці залишилися вельми цікаві білі плями: спорткари, компактні кросовери, суперкари, мінівени. Що примітно, всі ці вакантні місця в найближчі роки будуть заповнені абсолютно новими моделями.


Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025