
За результатами опитування читачів журналу «Auto, Motor und Sport» BMW і MINI зайняли найвищі місця серед кращих автомобілів
И в цьому році моделі BMW Group виявилися серед кращих автомобілів 2006 року за результатами опитування читачів журналу «Auto Motor und Sport». Концерн BMW Group був представлений у вісьмох категоріях. Трьома перемогами, а також п’ятьма місцями «на подіумі» він зумів переконливо довести привабливість своїх продуктів Новий BMW 3-й серії – Переможець у середньому класі BMW 1-й серії – 2-е місце в компактному класі BMW 5-й серії – 2-е місце в бізнес-класі BMW X5 – 2-е місце в категорії «позашляховики» Купе BMW 6-й серії – 3-е місце в категорії «Спортивні автомобілі» BMW 7-й серії – 3-е місце в класі-люкс MINI – Переможець серед малих автомобілів MINI – Переможець серед малих автомобілів/імпортних моделей Поряд з відмінними показниками за результатами опитування читачів одного їх самих великих спеціалізованих автомобільних видань торік був також поставлений новий рекорд збуту, що стало ще одним підтвердженням популярності автомобілів концерну BMW Group. В 2005 році було продано 1 327 992 автомобіля марок BMW, MINI і Rolls-Royce, що стало рекордом, що на значні 9,9 відсотка випередив показники попереднього року. Тим самим BMW Group став самим успішним у світі виробником автомобілів премиум-класса. У значній мірі цьому сприяли високий технічний рівень автомобілів, задоволення, що вони доставляють, і характерний дизайн. Бестселер у виробничій програмі: BMW 3-й серії На виборах кращого автомобіля 2006 року новий седан BMW 3-й серії зібрав майже третину голосів читачів (29,6 %) і відразу ж здобув перемогу в середньому класі. Продажу нового седана, що продається з березня 2005 року, склали 229 932 штуки. Це самий продаваний автомобіль BMW Group. 17 відсотків усього збуту в 2005 році довелося на рахунок нового бестселера. У компактному класі, де конкуренція неймовірно велика, новий BMW 1-й серії виступив дуже добре й посів друге місце в списку переваг читачів. Популярність нового модельного ряду в клієнтів підтверджує також і високий попит. У перший повний рік виробництва було продано в цілому 149 493 автомобіля BMW 1-й серії BMW 5-й серії й BMW X5 читачі поставили в їхніх категоріях на другі місця. Тим самим BMW X5, що випускається вже шостий рік і являє собою вдале сполучення стилю й спортивности, зміг затвердитися на вершині класу позашляховиків 7-я серія займає в класі «люкс» третє місце, точно так само як і купе 6-й серії серед спортивних автомобілів. Чергові перемоги MINI у своєму класі Схоже, MINI просто застолбил за собою лідируюче положення серед автомобілів малого класу: уже в п’ятий раз підряд улюбленець публіки, що випускається в Оксфорді, зі значною перевагою (52,5 % всіх голосів читачів) посідає перше місце в загальному заліку у своїй категорії. А перемога серед імпортованих автомобілів завойована компактною чотиримісною моделлю вже в шостий раз підряд. Тут відрив від конкурентів ще більше – MINI завоював 63,4 відсотки всіх голосів Автомобілів марки MINI торік уперше було продано більше 200 тисяч. Якщо бути точним – 200 428 автомобілів. При цьому усе більше клієнтів віддають перевагу більше дорогим версіям як кабріолетів, так і моделей із твердим дахом. Топ-модель MINI Cooper S у порівнянні з минулим роком продемонструвала ріст продажів у розмірі 25,8 відсотка. Самою популярною моделлю як і раніше залишається MINI Cooper, частка продажів якого склала 44,4 відсотки
|