Bugatti Veyron - щоб вимити заднє скло, треба заплатити $ 50 000
Чотири турбіни, шістнадцять циліндрів, 1000 к.с. і одна невелика проблема. Власник самого потужного і найшвидшого серійного автомобіля повинен купити спеціальну губку для очищення заднього скла.
На перший погляд, здається, що власники Bugatti Veyron вже не будуть мати ніяких проблем після покупки залізного коня за 1.6 млн. доларів і оформлення страховки за 80 тис. доларів.
Поставити новий рекорд швидкості на Bugatti Veyron 16.4 Supersport вдалося завдяки кільком чинникам, у тому числі зміна аеродинаміки корпусу автомобіля. Однак подовження даху призвело до однієї проблеми - недоступність заднього скла.
Хоча вікно захищене від дощу та пташиного посліду, вихрові потоки повітря на високих швидкостях є причиною притягнення вологи і пилу. Як показує практика, навіть в суху погоду на заднє скло потрапляє багато пилу.
Друга причина недоступності заднього скла полягає в тому, що воно відокремлює кабіну пілота від моторного відсіку, через це спиратися на розігрітий двигуном корпус неможливо. Вікна також має багато важкодоступних місць, які важко піддаються очищенню на відстані. Довгу щітку можна купити в госптоварів, але Bugatti Veyron є престижним автомобілем і тому вони взяли справу у свої руки, щоб клієнти не мили авто який-небудь шваброю.
На одній з вистав оновленої моделі, Bugatti представило елегантне рішення. Як повідомляють автоновини, конструктори черпали ідею з техніки очищення акваріумів, де недоступні місця чистяться за допомогою магнітів.
Прототип складається з трьох основних компонентів: дуже легка телескопічна палиця і дві замшеві губки. І в кожній з цих частин встановлений магніт. Палицю і одну з губок з'єднує слабкий магніт, між губками - другий магніт. Він настільки сильний, що губки триматися разом, навіть якщо між ними скло. Якщо ви хочете очистити губки, тобто спеціальна пластикова трубка, за допомогою якої вони можуть бути відокремлені один від одного.
Хоч і з вигляду цей девайс виглядає дуже просто, чистить вікно він дійсно добре і швидко.
Але Veyron є Veyron, і нічого простого придумати не можуть. У Bugatti виникла інша проблема: куди дівати цю палицю в машині. У кабіні місця немає, все під міліметр розраховано, суперкар, як-ніяк. Єдине рішення - зберігати її в гаражі.
Ціна цієї губки може бути по кишені напевно тільки власникові Веерона - 50 000 тисяч доларів.